Canals acollirà el III Concurs Popular Caní en esta Fira de Setembre 2018 el proper 23 de setembre de 9:30h a 14:00h amb diferents activitats ubicades al Carrer Comandant G. Cerdà, perpendicular a l’Avinguda Vicente Ferri.
Els veïns que vulguen participar en el concurs podran inscriure’s de 9:30h a 10:30h el mateix dia i posteriorment tindrà lloc el lliurament de premis. A més, aquest esdeveniment comptarà amb una exposició i amb el III Concurs Fotogràfic Animaliste que comptarà amb un jurat format per membres d’AFCA.
L’educador caní Orozco farà una demostració i, a banda de la desfilada i moltes altres activitats proposades per a l’esdeveniment, hi haurà tallers de manualitats per a les xiquetes i xiquets.
Sols per participar i acudir amb la mascota, s’entregarà com a detall de l’Ajuntament un bidó caní per a la neteja de la via pública i una bossa de tela, obsequi de Caixa Popular.

Sé el primero en comentar